email marketing

Dacă nu ai aflat până acum ce este email marketing, lasă-mă să-ți ofer o definiție simplă.

Email marketing-ul este un canal de marketing prin care ne putem promova direct produsele sau serviciile companiei.

Probabil te întrebi – ce este diferit o la o campanie de email marketing față de una clasică de promovare?

Ei bine, așa cum am spus mai sus, este o foarte bună metodă de promovare „directă”, ceea ce însemnă ca mesajul tău ajunge direct la viitorul tău client.

Email marketing-ul în comparație cu campaniile plătite pe social media, este mult mai ieftin, iar dacă strategia de implementare este bine pusă la punct, poate produce rezultate mult mai bune în timp.

Acum că am aflat puțin ce este acela email marketing, am scris pentru tine 4 sfaturi utile pentru campaniile tale de e-mail marketing.

 

  1. Creează o conexiune între tine și clientul tău

 

Este foarte important ca mesajul pe mesajul pe dorești să-l adresezi clientului să-i fie făcut direct.

De exemplu, la începutul mesajului, te poți adresa chiar cu numele lui, bineînțeles aici este important să poți avea o un formular care colectează corect aceste numele și prenumele persoanelor.

O altă strategie pe care o poți implementa, este folosirea mai des a cuvintelor „tu” , „pentru tine” sau alte derivate.

Din experiența noastră de până acum, am observat că oamenii sunt mai receptivi atunci când mesajul le este adresat personal.

În retrospectivă pare clar de ce – email-ul trebuie să fie cât mai personal, individual.

  1. Pune accent pe titlul emailului

Da, ai citit bine! Dacă subiectul emailului nu este destul de convingător și nu stârnește o emoție persoanei respective, atunci celelalte elemente nu vor avea nici un efect.

Foarte mulți oameni citesc doar subiectul/titlul emailului, deci este important ca informația respectivă să ii ofere valoare.

O foarte bună strategie aici, este să folosești întrebările care stârnesc curiozitatea.

Spre exemplu – „Tu știi ce face greșit site-ul tău?”  sau „Tu folosești asta în campaniile tale de marketing?”

Vezi cât de ușor îți este pusă curiozitatea la încercare? Aceste întrebări încă funcționează, chiar și noi aici la Vendetta Agency folosim aceste strategii.

 

  1. Transmite mesajul cât se poate de simplu

Gândește email-ul ca o simplă discuție între tine și prietenul tău.

Da, știu…sună ciudat nu?

Ei bine nu, foarte multe studii arată că cel mai ușor transmiți informația atunci când este spusă, sau scrisă natural.

Spre exemplu, dacă vrei să-ți stabilești o campanie de newsletter, sau poate vrei să faci un anunț important, precum deschiderea unei noi locații, sau produs nou, asigură-te că transmiți informația cât mai clar și simplu.

Este foarte important ca cititorul să înțeleagă ce trebuie să facă, unde să dea click, sau unde poate afla mai multe informații.

Mesajul trebuie să fie gândit pentru o singură persoană.

Uneori avem tendința să uităm acest aspect, din dorința de a ne adresa unei mase mari de oameni.

În email marketing nu este vorba atât de mult de volum, ci mai mult de calitatea mesajului.

 

  1. Testează, testează și iar testează

În email marketing nu există o rețetă a succesului.

Este important să testezi cât mai mult, de la diferite titluri până la diferite mesaje.

Vezi cum reacționează publicul tău în timp, cere-i feedback și inovează în același timp.

Spre exemplu, noi aici la Vendetta Agency, ne-am dat seama că mesajele scurte, cu o singură imagine și cu un Call To Action cât mai vizibil, funcționează cel mai bine.

Pe internet vei găsi multe metode prin care îți poți îmbunătății mesajele, așa că testează și vezi care dintre acestea îți vin mai bine tipului tău de business.

În concluzie sper ca acest scurt articol să te ajute în campaniile tale actuale și viitoare de email marketing.

P.S – Ai nevoie de ajutor cu campania de email marketing? Scrie-ne sau dă-ne un telefon și lasă-ne să te ajutăm.

 

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ro_RORomanian
ro_RORomanian