cbolaboreaza eficient cu agentia ta de marketing

Dacă ai ajuns să citești acest articol însemnă că te afli în una dintre cele 2 situații: fie lucrezi deja cu o agenție de marketing și vrei să afli cum poți avea o colaborare mai eficientă pe termen lung, fie pur și simplu îți dorești să colaborezi cu una, dar nu ști de unde să începi și cum să-ti setezi așteptările de la aceasta.

În oricare dintre situații te-ai afla, important este să știi ce poate și ce NU poate face o agenție de marketing pentru afacerea ta.

De-a lungul timpului, noi aici la Vendetta Agency, ne-am lovit de tot felul de tipologii de clienți.

Așa că astăzi vreau să-ți prezint câteva din concepțiile greșite pe cere le-am întâlnim la clienții care și-au dorit să colaboreze cu noi și cum să-ți setezi așteptările corect, atunci când vine vorba de a colabora eficient cu agenția ta de marketing.

  • Clientul care se bazează doar pe agenția de marketing

În cazul de față trebuie să-ți reamintesc că agențiile de marketing nu sunt alcătuite din magicieni.

Ele nu fac minuni peste noapte,  așa că dacă ai auzit acest lucru de la vreo agenție din piață, te asigur, te-au mințit.

Nu mă înțelege greșit, agenția de marketing te poate ajuta cu foarte multe soluții la problemele pe care le întâmpini, de la probleme de imagine, până la strategii de implementare cu scopul de a genera clienți noi.

Cu toate acestea, dacă situația ta internă nu este bine pusă la punct, atunci toate aceste beneficii vor părea ineficiente.

De exemplu dacă ai un restaurant sau pub, ai mare grijă de personalul tău și mai ales de produsele pe care le servești clienților.

Oricât de mulți clienți noi ai aduce cu ajutorul agenției de marketing, dacă tu nu te ocupi de aceste situații interne, rezultatele vor întârzia să apară.

  • Clientul care le știe pe toate

Da, de-a lungul timpului, am întâlnit și astfel de clienți. Acel client care cred ca le știe pe toate și care apelează la o agenție de marketing pentru ca îi este lene să se ocupe și de partea de marketing.

Aici trebuie înțeles că, noi, agenția de marketing nu suntem executanți și atât.

Este foarte important să comunici încă de la început cu agenția ta, în special când vine vorba de planurile tale pe zona de marketing  sau promovare.

Totodată să accepți și opiniile sau părerile acestora asupra unor situații. De foarte mult ori se întâmplă că dorința ta să nu se potrivească cu dorința clientului.

Unul dintre rolurile importante ale agenției de marketing este să îți ofere o perspectivă din piață, cea a clientului.

Scopul final fiind ca produsele sau serviciile companiei tale să îndeplinească o nevoie din piață, cu alte cuvinte să se muleze pe nevoia clientului.

  • Clientul care are așteptări prea mari peste noapte

Așa cum am menționat și mai sus, agenția de marketing nu-ți poate aduce rezultatele dorite peste noapte.

Este nevoie de o comunicare foarte bună și îndelungată ca rezultatele mari să-și facă apariția.

Cu siguranță sunt unele strategii sau idei, care fac uneori diferența și care produc rezultatele dorite de tine într-un timp scurt. Aici un exemplu concret sunt campaniile de promovare, însă nu te poți baza doar pe acestea.

Este nevoie de o strategie de content și implementare care să producă rezultate mult timp de acum acolo.

Aceasta este singura soluție ca business-ul tău să prindă o autoritate față de clienții tăi și să reprezinte o putere în piață.

 

În final îți mulțumesc că ai avut răbdarea să citești până la capăt și sper eu ca ceea ce am scris mai sus să te ajute să înțelegi mai bine munca pe care noi o facem pentru business-ul tău, pentru ca ulterior acțiunile noastre, cât și ale tale să fie îndreptate către o singură direcție și anume succesul.

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ro_RORomanian
ro_RORomanian