online-store
TOP3 Metode practice de a crește vânzările online în vreme de criză

 

Un lucru este cert. În acest moment traversăm cu toții o perioadă de criză economică.

Cele mai multe business-uri au fost afectate de această situație, iar majoritatea acestora încă nu au găsit nici pană în acest moment soluții la problemele cu care se confruntă.

Întrebarea care stă pe buzele tuturor este „ Și acum ce facem?”

Ei bine, astăzi am pregătit pentru tine 3 metode practice pe care le poți integra imediat în business-ul tău online și care cu siguranță vor aduce o nouă perspectivă afacerii tale acum, dar și pe termen lung.

Hai să începem!

 

  1. Articole pe blog

Indiferent de industria business-ului tău, articolele de blog sunt parte importantă din componența și strategia de content marketing.

Scopul major al acestor articole, este acela de a educa și informa viitorul tău client.

Spre exemplu, dacă ai un magazin online de haine, poți scrie content referitor la importanța articolelor vestimentare, modul în care ele pot fi purtate etc. Aici îți poți lasă creativitatea să te conducă.

Acum, când te apuci de scris, trebuie să ai în vedere câteva aspecte precum: titlul, conținutul și optimizarea articolului din punct de vedere SEO.

Iată câteva sfaturi utile pentru fiecare în parte:

  • Titlul
  • Titlul trebuie să fie ușor de înțeles și clar
  • Să creeze interes și să atragă atenția

 

  • Conținutul
  • Să fie relevant și de ajutor cititorului
  • Să fie original și specific publicului țintă
  • Să livreze ceea ce ai spus în titlu

 

  • Optimizarea S.E.O
  • Prezența Meta Titlului
  • Prezența link-urilor interne

 

 

  1. Campaniile plătite pe platformele de Social Media

În zilele noastre foarte mulți clienți comunică cu companiile prin intermediul platformelor de social media.

Câteva din platformele cele mai cunoscute în acest moment sunt: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn sau Youtube.

Fiecare platformă este diferită prin mesaj sau conținut, tocmai de aceea este important ca campania ta să fie adaptată pentru fiecare platformă în parte. Spre exemplu, pentru a comunica un mesaj specific companiilor business-to-business, îți recomand Facebook, Twitter sau LinkedIn. În cazul în care deții un magazin de comerț electronic, platformele cele mai utilizate sunt Instagram sau chiar Youtube, pe zona de video.

 

  1. Webinar live

În ultima perioadă tot mai multe companii, sau chiar freelanceri apelează la această strategie de vânzare.

Acum, ce este acela un webinar?

Un webinar, este un seminar, sau o transmisiune live pe internet. Acesta poate fi transmis atât de traineri profesioniști pe o anumită nișă, sau chiar de tine, în cazul în care ai cunoștințe solide despre domeniul tău de activitate. Ideea este să poți interacționa ușor cu privitorii tăi și totodată să le oferi și un content de calitate.

Principalul avantaj pe care îl ai atunci când vrei să pui în practică această strategie, este că nu mai ai costuri de organizare precum: cazare, transport, etc.

Un alt beneficiu major este faptul că, poți monetiza aceste transmisiuni live, fie făcând accesul contra cost la webinarul tău, sau prin plasarea de produse în timpul live-ului.

 

Acestea fiind spuse, ți-am oferit doar o parte din strategiile pe care le poți implementa imediat, indiferent de nișa afacerii tale.

Scrie-mi în comentarii, tu ce strategie folosești pentru a crește vânzările în această perioadă?   

 

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ro_RORomanian
ro_RORomanian