top 3 greseli de evitat in marketing-ul online

Zona de online este în continuă schimbare.

Cu alte cuvinte,  tot timpul am încercat să ne adaptăm situației și noilor modificari, pentru a ține pasul cu tehnologia și piața în general.

În cei peste 10 ani de marketing online, noi aici la Vendetta Agency, am întâmpinat tot felul de situații când vine vorba de marketing-ul online.

Așa cum ai citit și în titul, astăzi îți prezentăm TOP 3 greșeli de evitat în marketing-ul online.

Greșeala #1  – Nu ai un plan sau o strategie

Aici am întâlnit foarte mulți antreprenori care nu aveau un plan bine pus la punct și mergeau „după ureche”.

În marketing-ul online este aproape imposibil să obții rezultate fără a avea, un plan sau o strategie.

În cazul în care ești la început de drum și nu ai acumulate încă cunoștinte în această zonă, recomandarea noastră este să-ți răspunzi la cât mai multe întrebari.

Întrebările de genul : „Care sunt avantajele afacerii mele?”, „Cu ce vin mai bun pe piață, față de concurența mea?”  sau „Cum pot genera clienți pe termen lung cu costuri mici?”.

Acestea sunt doar câteva din posibilele întrebari pe ca ți le poți adresa pentru a structura mai bine planul de atac.

 

Greșeala #2 – Nu ai în minte avatarul de client

 

Aici este o greșeală des întâlnită la cei care sunt la început și doresc să-și deschidă o afacere.

Foarte mulți tineri, atunci când pornesc la drum, nu au habar de dorințele și interesele clienților.

În zilele noastre, nu este de ajuns să ai cel mai bun produs, sau cel mai bun serviciu. Contează foarte mult și modul în care îi este prezentat potențialului client.

Emoția vinde!

Înainte de a face o campanie online, sau o postare pe facebook, este important să cunoști cât mai multe despre clientul pe care tu îl targetezi.

Un studiu arată că 90% din oameni cumpără emoțional.

Exact ca și la punctul 1, întrebă-te cum poți afla mai multe despre publicul tău țintă.

Gândește-te la emoțiile pe care le simte clientul tău atunci când îți cumpără produsul sau serviciul.

Spre exemplu, în momentul de față sunt foarte multe tool-uri online pe care le poți folosi pentru a crea diferite sondaje de opinie, prin care poți afla nevoile și dorințele potențialului tău client.

 

Greșeala #3 – Nu testezi îndeajuns de mult

 

Eficiența unei strategii de marketing, este echilibrul dintre rațional și irațional.

Cei mai mulți dintre antreprenori, ajung să pice în extreme și să se focuseze mai mult pe irațional decât pe rațional, sau invers.

Este foarte important să gasești un mix intre cele 2. Testează cât mai mult posibil.

Încearcă cât mai multe variante de titluri pentru postările tale, diferite imagini, diferite texte, acest lucru te ajută să acumulezi date importante pentru viitoarele tale campanii.

Totodată, atunci când te joci cu cât mai multe variante, poți observa și cum reacționează publicul tău țintă la produsul sau serviciul tău.

Nu-ți fie frică să experimentezi lucruri noi, nimeni nu s-a născut învățat, așa că bazează-te în egală măsură pe instinct și cifre.

În final, sperăm că articolul nostru, “TOP 3 greșeli de evitat în marketing-ul online”, te-a ajutat să-ți stabileșți mai bine strategia când vine vorba de marketing-ul online.

 

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ro_RORomanian
ro_RORomanian